Monday, January 17, 2011

saHaBAt berNama RaHman...hu3...(^_~)

ha3...aku hanya mampu tertawa pabila bidin memberiku sebuah buku....
aku terkejut...tajuk buku 2....ha3..."sahabat bernama rahman"...sama ngan nama kawan lama aku...
kat skulaa dulu..hu3..rahman????ee....budak 2...kuat bikin aku sakit ati..tp..
pandai ambil ati...(memujuk kunun)....wakakakkaa...
besaa lhaaa bdk 2..dhaa bt salah...baru dye susa ati...
urm??kalo tak cyaaa..tny bdk2 "the empire og gemilang"...kannn2x...azizah...(^_^)


....post nieee saya didikasi kan bt teman lama saya...hu3..terharu nie...wakakaka...
tima kasi juga 4 abidin coz bagi aku  buku 2....walaupuwn..
buku berbeza wataknya dengan  rahman(kilik2)..hu3...tp...tjuk buku 2
suda ckup bgi aku untuk menarik minat aku untuk membaca nyaa..
walaupuwn aku nie kurang sangat dalam isu membaca nie...ha3...



ha3..pengalaman berteman dgn geng2 skula dulu2...amat indah dan tidak mudah untuk aku lupakan
walaupuwn kami semua tidak bersama2 seperti dulu...
tetapi persahabatan kmi tetap utuh seperti dalam novel nie...
dannn..buat teman2 semuaaa...sayaaa sayang awk semua....
maaf kann aku jika selama perkenalan kita ini memberikan kmu semua masalah,derita,n sbgainyaa..
k...sayang kmu semua...(=,=)..muahhh!!!

                                              "sahabat bernama rahman" karya Nahmar Jamil


"antara isi kandungan yang terdapat dalam novel ini...."

kisah teman bernama rahman akan tetap menjadi pengalaman hidupku dan pengalaman manis ini akan terus menjadi ingatan...thank you...sahabat2 ku...good luck to all..dalam menjalani liku2 kehidupan andaa..."the empire of gemilang"

No comments:

Post a Comment